رویدادها آرشیو خبر ها
الگری به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شد

الگری به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شد

سه سال پیش در چنین روزی، ماسیمیلیانو الگری به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم یوونتوس انتخاب شد و جانشین انتونیو کونته سرمربی موفق شد. در ادامه خبر انتخاب سرمربی را در 3 سال پیش دنبال می کنیم.

 

از روز گذشته آندره آ آنیلی با تصمیم عجیبی که گرفت شوک زیادی به همه هواداران یوونتوس وارد کرد، اما گویا با وجود انتقادهایی که از همان لحظه به رفتن کونته از یوونتوس شد باز هم آنیلی بدنبال تصمیم های عجیب است و در آستانه سپردن یوونتوس به آلگری است! کسی که از میلان اخراج شده است!

 

بر اساس اخبار آنیلی و آلگری به توافقات نهایی رسیده اند. اسکای خبر داده است که پس از مشخص شدن جزئیات آلگری بزودی وارد تورین خواهد شد!

 

از طرف دیگر بازیکن هایی که به یووه بسیار نزدیک بودند در آستانه پیوستن به تیم های دیگر قرار گرفته اند! گفته می شود که ایتوربه امروز توافق نهایی را با تیم رُم انجام می دهد و قراردادی 5 ساله با این تیم به امضا می رساند.

 

طبق اخبار آلگری امروز به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی میشود اما امروز بازیکنان یوونتوس تمرینی زیر نظر سرمربی جدید خود انجام نمی دهند.

 

ساعت 15 به وقت ایتالیا (17:30 تهران) ماسیمیلیانو الگری سرمربی جدید یوونتوس در مصاحبه ی مطبوعاتی حاضر خواهد شد.

 

طبق اخبار اسکای اسپورت آلگری سیستم 2‐1‐3‐4 را در یووه انتخاب می کند. بوفون درون دروازه، لختشتاینر، بارتزالی، کیلینی و اورا در دفاع. ویدال، پیرلو و پوگبا 3 بازیکن خط میانی یوونتوس خواهند بود. مارکیزیو به عنوان تک بازیکن پشت سر زوج یورنته و توز بازی می کند.

 

پس از شکست خوردن یوونتوس در خرید سانچز و کوادرادو، و جدایی کونته از یوونتوس گاتزتا دلا اسپورت احتمال داده است که ویدال برای پیدا کردن فضای جدید و تجربه ای متفاوت با توجه به شرایط نا مناسب یوونتوس، از این تیم جدا شود.

 

لحظه شماری رسانه ها برای شروع کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید یوونتوس. رسانه ها ایتالیایی بشدت منتظر شروع شدن کنفرانس آلگری هستند تا شاید خیلی چیزها در مورد رفتن کونته و آمدن او مشخص شود، اگرچه مشخص است که آلگری در اولین کنفرانس خود به عنوان سرمربی یوونتوس وارد بحث های حاشیه زیادی نخواهد شد.

 

گفته می شود که قرارداد آلگری 2 ساله خواهد بود و این سرمربی برای هر فصل مبلغی حدود 2.5 میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت می کند.

 

الگری صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

 

به همه سلام و وقت بخیر عرض می کنم. من از امروز سرمربی تیم یوونتوس هستم و این موضوع برای من افتخار بسیار بزرگی خواهد بود. بدون شک من وظیفه ی بسیار سختی خواهم داشت زیرا تیمی را از کونته تحویل گرفته ام که سه فصل متوالی قهرمان ایتالیا شده و اکنون این تیم در اختیار من می باشد. ما همه ی تلاش خود را برای ادامه ی این موفقیت ها به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم تیم اول ایتالیا باشیم.

 

وی در ارتباط با پیرلو و مشکلاتی که میان این دو نفر بوده است گفت:

 

این صحبت ها را قبول ندارم. من با پیرلو رابطه ی خوبی دارم و خیلی خوش شانس هستم که بازیکن بسیار خوبی مانند پیرلو را در تیم می بینم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: